Ön is küzd a leltárhiánnyal? Szeretné felderíteni a veszteségforrásokat?
Komplex Reatail Security Szolgáltatások

LELTÁRHIÁNY
A leltárhiány minden kereskedelmi egység esetében jelen van kisebb – nagyobb mértékben. A kereskedelmi egységek, beleértve a kisebb boltokat, üzleteket és akár bevásárlóközpontokat, raktárakat és logisztikai központokat egyaránt célul tűzték ki a leltárhiány minimalizálását. Komplex szolgáltatásaink a veszteségmegelőzés teljes spektrumát felölelik, az elektronikai áruvédelmi megoldásoktól, az élőerős vagyonvédelmi szolgáltatásokig. Szakmai csapatunk komplex veszteségmegelőzési feladatok ellátására képes, mely túlmutat az üzlet bejáratában történő álldogálásnál, esetleg az üzletekben történő ’járőrözés’ feladatain. A helyszíni kockázatok felmérését, a célok meghatározását követően kialakított biztonsági tervben meghatározottak szerint, összefüggéseiben kezelik a veszteségforrások felderítését, lopási cselekmények megakadályozását. A biztonsági személyzet hatékonyságának növelése céljából elektronikus áruvédelmi rendszereket, AI integrációval rendelkező, intelligens kamera rendszereket, valamint egyéb behatolásjelző, tűzjelző rendszereket is kínálunk megrendelőink részére a kereskedelmi vagyonbiztonság növelése érdekében.
Áruvédelmi Megoldásaink

Áruházi Rendészet
Az áruházi rendészet olyan biztonsági intézkedéseket és rendfenntartási tevékenységeket foglal magában, amelyeket áruházakban és kiskereskedelmi egységekben alkalmaznak. Az áruházi rendészet a boltőrzés, komplex szolgáltatási formája., mely során szolgáltatásaink magukban foglalják az élőerős őrzés-védelem, a fizikai védelem, műszaki védelem, veszteségforrás kutatás és elemzés feladatait. A komplex áruházi rendészet célja az üzletek és a vásárlók biztonságának megőrzése, a lopások és más bűncselekmények megelőzése, valamint az áruházi rendbontások megakadályozása. Az áruházi rendészeti személyzetünk speciálisan képzett vagyonőrökből áll.

Nyugta Ellenőrzés
Az áruházi őrzés során a vagyonőrök egyik kiemelt feladata lehet a vásárlói nyugták ellenőrzése. A kereskedelmi egységek vagyonvédelmének és veszteségforrás elemzésének egyik legfontosabb feladata a biztonsági személyzet által végzett fizikai és/vagy elektronikus ( kamerán keresztül végzett) vásárlások ellenőrzése, a vásárlási tételek, a termékek és a nyugta tartalmának összehasonlító elemzése, ellenőrzése, a tévesztések vagy a szándékos visszaélések, illetve bolti lopások elkerülése, felderítése céljából. Áruházi őrzés során munkatársaink folyamatosan kapnak elméleti és gyakorlati képzéseket a hatékony nyugta ellenőrzésre vonatkozóan.

TOP Termék Gyorsleltár
A kereskedelmi egységek egyik legfontosabb vásárlás ösztönző termékei a TOP termékek, melyek nagyon keresettek a fogyasztók körében, népszerűek, jó minőségűek, kedvező visszajelzésekkel bírnak. Azonban ezek a 'kurrens' termékek a lopások, csalások fő célpontjai is. Biztonsági személyzetünk egyedi képzési rendszere minden egyes vagyonőr esetében kiterjed a TOP termékek ismeretére történő felkészítésre, azok visszatérő ellenőrzésére (naponta több alkalommal) elektronikus felületen és fizikailag. A TOP termékek ellenőrzése során a kihelyezett és az eladott termékmennyiségeket biztonsági munkatársaink folyamatosan figyelemmel követik, gyors leltárakat végeznek, melyek által hatékonyan felderíthetők a hiányok. A leltárhiány okai így rövid időn belül pontosíthatók, az események felderíthetők, legyen az áruházi tolvaj általi lopás, saját - áruházi dolgozó által elkövetett bolti lopás vagy termékekkel kapcsolatos visszaélés, csalás esetleg adminisztrációs hiba.

Felpakoltatás Ellenőrzés
A kiskereskedelmi ismeretlen áruhiányok keletkezésének egyik legfontosabb pontja a kasszazóna. Biztonsági személyzetünk nem csak a kamerás rendszer felügyeletét vagy az üzleten belüli járőrözést látja el az áruházi vagyonvédelem során, de kiemelten kezeli a kasszazóna ellenőrzését és felügyeletét. Az áruházi őrzés során az egyik legtöbb visszaélés illetve adminisztratív hiba a kasszáknál keletkezik. Az áruházi rendészetet ellátó vagyonőr munkatársaink esetében nem csak a képzések folyamatosak, de minden egyes feltárt, kasszazónában történő eseményt biztonsági - kockázati esettanulmány alá vonunk. Kielemezzük a probléma forrását, az emberi tényezőket felderítjük, meghatározzuk és folyamatosan finomítjuk az áruházi vagyonvédelem folyamatait és intézkedési rendünket. Ennek egyik szempontja a kasszánál történő termékek áttekinthetősége, a kosárból történő termék felpakoltatás, mely fontos a beazonosíthatóság szempontjából, legyen fizikai biztonsági ellenőrzés vagy kamerás visszaellenőrzés.

Kamerás Ellenőrzés
Cégünk kiskereskedelmi vagyonvédelmi és veszteségforrás elemzés - veszteségforrás kutatás és felderítés szolgáltatásai között kiemelt szerepet kap a kamerás ellenőrzés. Kiskereskedelmi üzletek biztonságának növelése érdekében Cégünk virtuális őrzési és vagyonőr általi, fizikai üzletőrzés szolgáltatásokat biztosít ügyfelei részére. Ezen áruházi vagyonvédelem szolgáltatás részeként, műszaki moduláris képzésen részt vett áruházi vagyonőr munkatársaink képesek a hagyományos és intelligens videokamerás biztonsági rendszerek kezelésére. A műszaki ismeretekkel is rendelkező áruházi őr munkatársaink képesek a biztonsági kamerarendszerek által rögzített felvételek analizálására áruházi őrzés, áruházi veszteség megelőzés, visszaélések, rendbontások, szabálytalanságok felderítésére ügyfeleink által egyeztetett szempontok és biztonságszakmai szempontok alapján egyaránt. A kereskedelmi egységek biztonságát növelő, egyedileg kidolgozott, egyedi elemző módszerekre épülő szempontrendszerünk által a kereskedelmi egység ismeretlen áruhiánya jelentősen csökkenthető a veszteségforrás beazonosítható. Intelligens kamerás rendszereink által a fentieken túl még hatékonyabban tudjuk ellenőrizni és védeni a kiskereskedelmi egységek árukészleteit.

Kassza POS Ellenőrzés
A videokamerás rendszerek POS termináljainak segítségével áruházi biztonsági személyzetünk hatékonyabban tudja felderíteni az esetleges csalásokat, lopásokat és a kereskedelmi dolgozók vagy vásárlók hibáit is. A rendszer által a kiskereskedelmi egységek legfőbb veszteségforrásának ellenőrzése valósítható meg a kasszáknál. A rendszer által műszaki képzésen is részt vett vagyonőr munkatársaink jelentős eredményeket érnek el a rendszer által. A videofelvételek segítségével könnyen ellenőrizhetők a tranzakciók és biztonsági - rendkívüli események ( lopás, adminisztratív hiba, visszaélés, csalás...) esetén az eset rekonstruálásában nagy segítséget képes nyújtani a biztonsági kamerás rendszer, akár bizonyítékok rögzítésére is alkalmas esetleges viták esetén. Vagyonőr munkatársaink elméleti és gyakorlati műszaki képzése során elsajátítják a rendszerek hatékony kezelésének módját, az áruházi biztonsági esettanulmányok segítik felismerni az elkövetési módszereket már a kezdeti fázisban ezzel hatékonyan megelőzhetők a bolti lopások, a kasszánál történő szándékos vagy véletlen elütések, más árucikk beolvasása vagy egyes árucikkek beolvasásának elmulasztása is. Cégünk ellátja intelligens kamerás rendszerek telepítését, üzemeltetését is.

Selejtezés Ellenőrzés
A kiskereskedelmi ismeretlen leltárhiány egyik lehetséges forrása a termékek selejtezése. Az üzletekben a selejtezést végző dolgozók szándékosan vagy véletlenszerűen is elkövethetnek hibákat nem megfelelő terméket selejteznek le, nem kerül minden termék fel a selejtezési listára vagy éppen több termék vagy egy adott termékből több tétel kerül fel a jelestezési jegyzőkönyvbe. Mindezek biztonsági kockázatot és leltárhiányt eredményeznek egy áruház esetében. Az áruházi rendészeti szolgáltatás során képzett vagyonőreink ellátják a selejtezés biztonsági célú ellenőrzését is. Az áruházi vagyonvédelmi tevékenység során egyedi konstrukcióban végzik feladataikat az boltőrzés során vagyonőreink, akik azonosítják azokat az árucikkeket, amelyek selejtezésre kerülnek. Ez lehet például lejárt szavatosságú termék, sérült áru vagy olyan termék, amely nem felel meg a minőségi előírásoknak. Az áruházak őrzése során a vagyonőr dokumentálja a selejtezett áruk mennyiségét, típusát és egyéb releváns információkat. Ez segít nyomon követni az áruk kezelését és biztosítja, hogy a selejtezett áruval kapcsolatos adatok rendelkezésre álljanak, ha szükséges. A leltár ellenőrzést végző áruházi vagyonőr gondoskodnia kell arról is, hogy a selejtezett áruk megfelelően eltávolításra kerüljenek a helyszínről. Ez lehet a selejtezett áruk elkülönítése, átadása a megfelelő szemétszállítási vagy újrahasznosítási folyamatnak.

Be-Kiszállítás Ellenőrzés
Az áruházi vagyonvédelmi szolgáltatás egy kiemelt feladata az eladó téren kívüli árú beérkezésének illetve elszállításának ellenőrzése. A lehetséges, ismeretlen leltárhiány keletkezésének egyik legfontosabb pontja a ki-beszállítások ellenőrzése a vagyonőr által. Ennél a pontnál keletkezhetnek a legnagyobb értékű leltárhiányok. Az üzlet őrzése során vagyonőr munkatársaink azonosítják az árut szállító személyt vagy szállító céget, valamint megbizonyosodik arról, hogy a szállító jogosult -e az adott területre vagy épületbe behajtani. Az áru átadás illetve áruátvétel során az áruházi rendészetet ellátó vagyonőr köteles ellenőrizni a szállítási dokumentumokat, majd az átadásra-átvételre kerülő áru pontos megnevezését, mennyiségét is. Az áru tételes átadás - átvétele fontos feladat az ismeretlen eredetű leltárhiányok csökkentése érdekében. A raktárba történő beszállítások során tévedésből vagy szándékos visszaélés eredményeként már egyszeri alkalommal is jelentős leltárhiány keletkezhet. Az ellenőrzési feladatokra felkészített, üzletőrzésre szakosodott vagyonőr munkatársaink gyorsan és hatékonyan képesek értelmezni, kezelni a szállítási dokumentumokat, beazonosítani a termékeket és pontosan meghatározni azok mennyiségét. A vagyonőr feladatát segíti egyedileg fejlesztetett applikációnk, melyen a rendkívüli eseményeket, biztonsági incidenseket egyszerűen lehet kezelni.

Próbavásárlás
Az áruházi lopások és a pénztári visszaélések felderítésének egyik leghatékonyabb módja próbavásárlás biztonsági szolgáltatásunk. Az áruházi próbavásárlás során képzett biztonsági munkatársunk álcázott tevékenység keretében, civil vásásárlóként végez próbavásárlást egy adott üzletben. A próbavásárlási tevékenységet szigorúan kidolgozott standard alapján végzik munkatársaink a kapcsolódó jogszabályi előírások betartása mellett kiemelten az adatvédelmi szabályozásokra és a személyes adatok kezelésére vonatkozóan.

Nyitás-Zárás Ellenőrzés
Az áruházi vagyonvédelem során kiemelt biztonsági kockázatot jelent az üzlet nyitása és zárása. Az üzletek nyitása és zárása során a fő kockázatot az üzlet dolgozóinak tevékenysége jelenti. Ezekben az időszakokban nincsenek vásárlók az üzletekben, nincs vagy kevés a munkatárs is és nagyon sok üzlet esetében ezekben az időpontokban nincs az üzlet őrzésére szakosodott vagyonőr sem jelen. Szakképzett áruházi biztonsági személyzetünk folyamatos jelenléttel vagy eseti jelleggel ellenőrzi az üzletek nyitás-zárását és a dolgozók szabálykövető magatartását is.

Veszteségforrás Kutatás
Az ismeretlen leltárhiány felderítése komplex folyamat, és számos módszert lehet alkalmazni a lehetséges veszteségforrások felkutatására, mely legfontosabb feladat egy áruházi rendészeti szolgáltatás esetén. Az auditálási folyamat során nem nélkülözhetők sem az üzlet belső leltározási, áru érkeztetési - eladási, elszállítási, selejtezési folyamatai sem a kereskedelmi egység biztonsági folyamatainak vizsgálata. Különös figyelmet kell fordítani azokra a termékekre vagy eszközökre, amelyekről ismert, hogy gyakran hiányoznak, vagy amelyeknek magasabb a lopási kockázata, gyakori a leltárhiány ezekből. Fontos feladat az áruházi veszteségek forrásának kutatása - elemzése során a biztonsági rendszerek megléte, azok hatékonyságának elemzése is. A biztonsági kockázatok felderítése során az adatelemzés és statisztikai elemzések melyeket elvégeznek munkatársaink, mint pl. az eladások, a visszáruzott termékek vagy a leárazások adatainak elemzése, mely során kiderülhet, hogy mely termékekkel, időszakokkal vagy területekkel kapcsolatban tapasztalható nagyobb veszteség. Az üzlet dolgozóinak mély-interjúztatása, véleményük meghallgatása szintén segíthet az áruházi veszteségek okainak azonosításában. Az áruházi dolgozók gyakran rendelkeznek értékes információkkal a lopások, hiányok vagy készletveszteségek kapcsán, bevonásukkal hatékonyabb megoldások találhatók. A veszetségforrások felkutatása időigényes és komplex feladat, mely feladatokat szakképzet team lát el Cégünknél.

Áruházi Kockázatelemzés
Szakképzett, több éves áruházi rendészeti tapasztalattal, kereskedelmi ismeretekkel és rendőrségi múlttal, igény szerint nyújt áruházi biztonsági kockázatelemzés szolgáltatást. Célunk, hogy segítsük az üzleteket abban, hogy felismerjék és minimalizálják a biztonsági kockázatokat, így biztosítva a vásárlók és alkalmazottak védelmét, csökkentsék az ismeretlen eredetű leltárhiányt. Tapasztalt csapatunk átfogó elemzést végez igény esetén az Ön áruházában is, azonosítva a lehetséges veszélyforrásokat és ajánlásokat nyújt a megfelelő biztonsági intézkedések meghozatalához. Kereskedelmi egységek biztonsági auditálására szakosodott csapatunk képes komplex áruházi biztonsági kockázatelemzést végezni mely során egyaránt értékelik a fizikai biztonság, a műszaki - biztonságtechnikai rendszerek által nyújtott védelmet, valamint a belső folyamatok által esetlegesen előforduló veszteségek lehetséges forrásait. Értékelje az áruházban jelenleg alkalmazott biztonsági intézkedéseket. Mérlegeljük az egyes fenyegetések - kockázatok valószínűségét és hatását. Kidolgozzuk a kereskedelmi egység védelmét növelő, az ismeretlen leltárhiány csökkentését célzó végrehajtási tervet. Igény esetén méréseket, riportokat, foylamat ellenőrzéseket végzünk az elvárt biztonsági színvonal és intézkedések fenntartása érdekében. Áruházi biztonsági kockázatelemzésünkben foglaltak bevezetése, implementálása esetén garanciát vállalunk az ismeretlen okból keletkezett leltárhiányok csökkenésére.

KAMERARENDSZER KIÉPÍTÉS
Műszaki csapatunk biztonságtechnikai és IT szakemberi együttműködve képesek a legoptimálisabb videokamerás rendszerek telepítésére, legyen megrendelőink kérése a legalacsonyabb ár vagy a legmagasabb minőség, vagy akár megrendelőink szempontjai alapján kalibrált legkedvezőbb ár – értékarányú videomegfigyelő kamerák telepítése, üzemeltetése. A rendelkezésre álló széles termékkínálatunk alapján meglévő kamrás rendszerek bővítését, korszerűsítését, integrálását is megvalósítjuk bármely típusú rendszer esetében. Egyedi fejlesztésű kameráink és AI – Mesterséges Intelligencia alapú elemzésen alapuló video feldolgozó és elemző szoftvereink képesek saját kamerás rendszereinkkel együtt dolgozni, de akár már működő kamerás rendszerekbe is képesek vagyunk az AI – Mesterséges Intelligencia algoritmusokat használó szoftvereket telepíteni. A rendszer intelligens videó analitikája úgynevezett viselkedés analizálást végez, mely a lopásokhoz kapcsolódó mozdulatsorok elemzése során gyakorlatilag kiválogatja és jelzi a gyanús mozdulatokat, eseményeket.
A rendszer valós időben dolgozik, így a gyanúsként értékelt helyzetekről érkező riasztások még az áruházban érik az elkövetőket, melyre a biztonsági szolgálat hatékonyan tud intézkedni. Fejlett feldolgozó és elemző szoftvereink által időben felismerhető a gyanús viselkedés, a rendszer jelzi az észlelt eltulajdonításokat, stb… így az üzlet biztonság növelhető, a leltárhiány csökkenthető, a lopások megelőzhetők az üzletekben.

ÁRUVÉDELMI RENDSZEREK
A bolti lopás, alkalmazotti visszaélések által okozott veszteségek napi szinten jelentenek kihívást a kiskereskedők számára. A lopáskár nem lehet a normál üzletmenet elfogadott része a jövőben sem. Áruvédelmi rendszereink közül az áruvédelmi kapuk a legismertebbek és a leggyakrabban használtak. Ezen rendszerek rádiófrekvenciás (RF) akusztomagnetikus (AM) vagy elektromágneses (EM) technológiát használnak, melyek kombinálhatók vevőszámláló, vagy metáldetektoros megoldásokkal is. Áruvédelmi antennák esetében az azonosításhoz szükséges tag –t, kemény vagy lágy etiketteket / címkéket és deaktivátor egységeket is biztosítjuk ügyfeleink részére. Az eladótéren belüli célzott védelmi megoldások esetében kifejezetten a nagyobb értékű terméke védelmére ajánljuk különböző típusú vitrinzárainkat.
Vezetékes termékvédelem, elektronikus áruvédelem telefonok, táblagépek, okosórák, laptopok, kamerák, VR szemüvegek és egyéb elektronikai eszközök megóvásáért. Innovatív, biztonságos, hatékony árufelügyeleti megoldások azoknak, akik a megfelelő biztonság fenntartása mellett a vásárlói élményt is szeretnék maximalizálni. Az általunk forgalmazott letisztult formatervezésű vezetékes termékvédelmi eszközök nem korlátozzák abban a potenciális vásárlókat, hogy kézbe vegyék, kipróbálják kihelyezett elektronikai eszközeit. További lehetséges áruvédelmi megoldásunk az ún. rugalmas áruvédelmi "pókok". Az áruvédelmi "pókot" könnyen és egyszerűen lehet felhelyezni a védendő termékre, majd élesítést követően aktív védelmet nyújt a lopások ellen.

BEHATOLÁSJELZŐ RENDSZEREK
Kül- és beltéri riasztórendszereink innovatív és megbízható biztonsági megoldást kínálnak kereskedelmi egységek, logisztikai központok védelmére. Rendszereink korszerű technológiákat és funkciókat kínálnak a felhasználók számára, a legegyszerűbb igényektől, a kombinált – magasszintű funkcionális védelmi igények kielégítéséig, melyek intuitív módon kezelhetők is a felhasználók számára. Riasztórendszereinket megrendelhetik vezetékes és vezeték nélküli kivitelben egyaránt, akár okosfunkciók, épületgépészeti vezérlések integrálásával együtt. Behatolásjelző rendszereinkbe ajtóvezérlések, tűzérzékelők is egyaránt integrálhatók. Fejlett riasztórendszereink képesek a ingatlanokba történő betörést már a kezdeti szakaszban észlelni, a rendszer motorját jelentő mesterséges intelligencia öntanuló rendszerének köszönhetően. A telepített rendszereink elérhetők és vezérelhetők távolról, virtuális őrzési és távfelügyeleti központunkba köthetők.

Beléptető Rendszerek
Kereskedelmi egységek, logisztikai központok esetében is kiemelt fontosságal bír egyes területekre történő belépések koordinálása, a belépések regisztrálása, a belépők azonosítása. Legújabb generációs rendszereink már szintén tartalmazzák a az AI – Mesterséges intelligencián alapuló algoritmusokat, mely akár virtuális őrzési, akár távőrzési rendszerekbe is integrálhatóvá teszi a rendszert. Beléptetőrendszereinkhez kapcsolható olvasóink kombinált RFID, NFC és Bluetooth és QR Code modullal rendelkeznek. Rendszereink egyaránt kényelmet nyújtanak az állandó jogosultsággal rendelkező belépések kezelésére, valamint az alkalmi látogatók számára kiadható, eseti jellegű belépésazonosítók kezelésére legyen az helyben vagy távolról kiosztható jogosultság. A QR Code modulunk biztosítja a gyors és sikeres azonosítást a legváltozatosabb környezeti körülmények között is (erős napfény, visszaverődések stb.).

Tűzjelző Rendszerek
Kiskereskedelmi üzletek tűzvédelmi rendszerének kialakításánál is elsődleges szempont az aktuális jogszabályoknak való megfelelés. A rendszert minden esetben az aktuális OTSZ előírásai szerint szükséges kialakítani. Mindezeken túl azonban a kiskereskedelmi egységek tűzjelző rendszerénél figyelembe szükséges venni, hogy a raktárakban és az eladó térben is eltérő jellegű termékek találhatók, melyek égési jellemzői is változók. Tűzjelző rendszereink szintén a mesterséges intelligencia által biztosított öntanuló mechanizmusokat használva, nagy biztonsággal érzékelik a tüzet annak kezdeti szakaszában. A rendszerünk érzékelői eltárolják, összehasonlítják valamint a különböző tárolt minták alapján kiértékelik az érzékelt tűzjellemzőket. A védendő helyszín tűzkeletkezési jellemzőinek elemzését követően kerülnek meghatározásra a rendszer részét képező egyedi vagy kombinál tűzérzékelők, valamint a tűgátló, tűzoltó vezérlések, berendezések kialakítása egyaránt. Ha tüzet érzékelnek, akkor az információt továbbítják a tűzjelző központ felé, amely elindítja a tűzvédelmi vezérléseket. A tűzjelző központok, a kezelő egységek megfelelnek az EN54-2 és az EN54-4 szabványoknak valamint egyéb nemzetközi előírásoknak is. Tűzjelző központjaink alapfelszereltségét képezi a TCP/IP csatlakozás beépített SIA IP kommunikátorral (EN54-21), valamint az integrált HORNET+ hálózati csatlakozás lehetőség, valamint a Contact ID, ADEMCO, stb. kommunikáció egyaránt, melyek lehetővé teszik a rendszerek Távfelügyeleti központi és/vagy Katasztrófavédelmi távfelügyeletét is.

Távfelügyelet - Készenléti Ügyelet
Mára egyértelművé és elfogadottá vált, hogy egyes biztonsági rendszerek, de más műszaki épületgépészeti rendszerek egyaránt hatékonyabban felügyelhetők, ha erre specializálódott szakmai ügyelet látja el ezek működési felügyeletét, értékeli ki jelzéseiket és hoznak rá intézkedéseket. Állandó távfelügyelet nélkül a legjobb riasztórendszer sem nyújt elegendő védelmet, hiszen a magas fokú biztonság és vagyonvédelem megteremtéséhez nélkülözhetetlen egy olyan szolgálat, amely a nap 24 órájában fogadja és feldolgozza a beérkező jelzéseket, valamint megfelelő módon intézkedik rájuk, például a helyszínre küldi a kivonulószolgálatot. Távfelügyeleti központunk a mai kor elvárásainak megfelelő, korszerű jelfogadó- kiértékelő rendszerek együtteséből áll. Egyaránt felügyelni tudjuk beléptetőrendszerk riasztórendszerek, videomegfigyelő rendszerek, GPS műholdkövető rendszerek, tűzjelzőrendszerek, liftek, komplett épületgépészeti rendszerek, valamint bármely jelzéstovábbításra alkalmas eszközök, rendszerek távjelzéseit. Szakképzett ügyeleteseink garantálják a gyors reakció időt, a jelzések értelmezését, kivizsgálását, és az intézkedések haladéktalan megkezdését.
Az intézkedést igénylő, egyes jelzések helyszíni kivizsgálására országosan biztosítjuk saját és szerződött partnereinken keresztül a gyors, szakszerű kivonulást és a helyszíni intézkedéseket, melyekért teljeskörű szakmai és kártérítési felelősséget vállalunk.

Virtuális Boltőrzés
A virtuális őrzés, a virtuális távőrzés egyik legfejlettebb szolgáltatási területe. A kiskereskedelmi egységek virtuális őrzés szolgáltatása során olyan távőrzési és virtuális őrzési platformokat kombinálunk, melyek során a helyszíni őrzés szükségtelenné válik vagy jelentősen csökkenthető az egyes üzletekben. A kiskereskedelmi üzletek virtuális őrzés rendszerébe egyaránt integrálhatók az áruvédelmi kapuk, a kamerás rendszerek, beléptetőrendszerek, pénztári POS rendszerek. Az ily módon egy platformra hozott rendszerek magas szintű jelzés kiértékelése, képi elemző algoritmusok által végzett cselekvéselemzések, valamint az egyértelmű riasztások kezelése a virtuális téren keresztül, távőrzési szolgáltatásainkhoz kapcsolódóan működtethető. A virtuális őreink, távőrzési feladatok ellátására felkészített ügyeleteseink képesek a beérkező adatok elemzését követően azonnal intézkedni, mobil őröket, rendőrséget, vagy megrendelőt értesíteni, miközben dokumentálják az eseményeket a későbbi bizonyíthatóság okán. A kiskereskedelmi egységek biztonsági rendszerei integrálhatók, a zárás ideje alatti vagyonvédelmi – tűzvédelmi – beléptetési feladatok ellátása okán is.

Mobil Boltőrzés
A mobil boltőrzési szolgáltatásunk megrendelése esetében nincs állandó személyzet a védendő kiskereskedelmi üzletben. A biztonsági személyzet időszakosan, rendszeresen, de rendszertelen időközökben jelenik meg a helyszíneken a Megrendelő igényétől függően egyenruhában vagy vásárlónak álcázva, civil ruházatban. A mobil boltőrzés során a biztonsági személyzet feladatai elsősorban a helyszíni biztonsági előírások betartásának ellenőrzésére, valamint a lopások ( vásárlói és belső ), továbbá a visszaélések felderítésére koncentrálódik. Mindezeken túl kiterjedhet próbavásárlás lebonyolítására, selejtezés ellenőrzésére, beérkező szállítmányok átvételi eljárásainak ellenőrzésére és minden olyan feladat ellátására is, melyet a Megrendelővel egyeztetve a leltárhiányok csökkentése érdekében meghatározásra kerültek. A mobil boltőrzési szolgálatot a kiskereskedelmi egységekre fejlesztett virtuális őrzés szolgáltatással összekötve még hatékonyabban lehet működtetni. A virtuális őrzési rendszerhez integrálva a mobil boltőrzési szolgálat riasztások esetén vagy egyéb eseti őrzés alkalmával is rendelkezésre áll.

Leltározás
Szeretné külső szolgáltatóval végeztetni kereskedelmi egységében a leltárakat? …vagy csak a már elkészült leltáreredményeket szeretné felülvizsgáltatni téltelesen, esetlen szúrópróbaszerűen? Kereskedelmi – logisztikai szakterületekről szervezett csapatunk teljes körűen vagy réslegesen, esetleg felügyeleti jelleggel is ellátja önálló vagy kiegészítő szolgáltatásként a leltározási feladatokat legyen szó fordulónapi, évközi vagy folyamatos leltározásról. Szolgáltatásunkat igénybe veheti a tervezéstől, a lebonyolításon keresztül, egészen az ellenőrzésig. Más és más leltározási módszert kíván egy hiper- vagy szupermarket készletének feltérképezése, mint egy sportfelszereléseket forgalmazó cégé. Éppen ezért mindig az adott szegmenst és a speciális igényeket figyelembe véve alakítjuk ki az ideális konstrukciónkat. A leltár kiszervezett módon valóelkészítése hosszútávon költség- és időmegtakarítást eredményez, továbbá a saját alkalmazottal történő leltározás az objektivitás hiányából fakadóan lényegesen kisebb hatásfokkal szűri ki az esetleges hibák. A leltár eredményeit később lehetőségünk van a biztonsági szempontok alapján megtervezett veszteségforráselemzés szolgáltatásunkhoz kapcsolni, melynek során módszeresen felderítjük, majd intézkedési javaslatot dolgozunk ki megrendelőink részére a veszteségforrások csökkentésére, kizárására. Eseti vagy folyamatos leltározási feladatok ellátásával kapcsolatban kérem érdeklődjön elérhetőségeinken!

Tűzvédelmi Megbízott
A kereskedelmi egységeknek, a legkisebb boltoknak és üzleteknek is gondoskodniuk kell a jogszabályokban, szabványokban, hatósági határozatokban meghatározott tűzvédelmi előírások megtartásáról, valamint a tevékenységi körükkel kapcsolatos veszélyhelyzetek megelőzésének és elhárításának feltételeiről. A létesítmények tűzvédelmi követelményeinek biztosításáért a tulajdonost, illetve a létesítmény vezetőjét terheli a gondoskodási kötelezettség és felelősség. Tűzvédelmi szakembereink a szolgáltatás megrendelésével leveszik az Ön válláról ezt a terhet és átvállalják a felelősséget, a kapcsolódó feladatok ellátását. Szakembereink elvégzik a tűzvédelmi auditot, melyet követően javaslatot tesznek a tűzvédelmi szervezet kialakításának módjára. Megrendelés esetén ellátjuk a tűzvédelmi szervezet és a létesítmény tűzvédelmi felügyeletét, gondoskodunk a tűzvédelmi szabályzat, tűzriadó terv szakszerű elkészítéséről, oktatásáról, valamint a tűzriadó gyakorlatok megszervezéséről, elkészítjük a létesítmény tűzveszélyességi osztályba sorolását, szervezzük, irányítjuk a tűzvédelmi oktatásokat. Katasztrófavédelmi ellenőrzések során képviseljük megrendelőinket, mely képviseletet igény esetén egyéb, kapcsolódó szakhatóságoknál, hivataloknál is ellátjuk.Tűzvédelmi megbízotti és kiegészítő tűzvédelmi szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérjük érdeklődjön elérhetőségeinken!

Őrzés Robotokkal
Szeretné külső szolgáltatóval végeztetni kereskedelmi egységében a leltárakat? …vagy csak a már elkészült leltáreredményeket szeretné felülvizsgáltatni téltelesen, esetlen szúrópróbaszerűen? Kereskedelmi – logisztikai szakterületekről szervezett csapatunk teljes körűen vagy réslegesen, esetleg felügyeleti jelleggel is ellátja önálló vagy kiegészítő szolgáltatásként a leltározási feladatokat legyen szó fordulónapi, évközi vagy folyamatos leltározásról. Szolgáltatásunkat igénybe veheti a tervezéstől, a lebonyolításon keresztül, egészen az ellenőrzésig. Más és más leltározási módszert kíván egy hiper- vagy szupermarket készletének feltérképezése, mint egy sportfelszereléseket forgalmazó cégé. Éppen ezért mindig az adott szegmenst és a speciális igényeket figyelembe véve alakítjuk ki az ideális konstrukciónkat. A leltár kiszervezett módon valóelkészítése hosszútávon költség- és időmegtakarítást eredményez, továbbá a saját alkalmazottal történő leltározás az objektivitás hiányából fakadóan lényegesen kisebb hatásfokkal szűri ki az esetleges hibák. A leltár eredményeit később lehetőségünk van a biztonsági szempontok alapján megtervezett veszteségforráselemzés szolgáltatásunkhoz kapcsolni, melynek során módszeresen felderítjük, majd intézkedési javaslatot dolgozunk ki megrendelőink részére a veszteségforrások csökkentésére, kizárására. Leltározási feladatok ellátásával kapcsolatban kérem érdeklődjön elérhetőségeinken!
Magányomozás
Magánnyomozási, üzleti veszteségek felkutatásával foglalkozó szakembereink, kifejezetten üzleti-gazdasági célú magánnyomozói tevékenységet végeznek, szolgáltatásaink célja a veszteségek csökkentése és a károk minimalizálása innovatív és kreatív megoldások biztosításával. Magasan képzett és tapasztalt munkatársaink képesek eredményes nyomozást folytatni a különböző üzleti – gazdasági jellegű bűncselekményekben, ügyekben, mint az ipari kémkedés, csalás, vesztegetés, lopás, munkahelyi kártérítési. Az ismertté vált gazdasági bűncselekmények közül a leggyakoribb bűnözési forma a lopás, sikkasztás, vesztegetés és a korrupció, hamis termékek forgalmazása felderítése. Az esetek többségében az anyagi veszteségnél súlyosabb, ha cég reputációja kerül veszélybe, ilyen esetekben csökkenhet a vezetők és a dolgozók lojalitása, a fogyasztók és üzleti partnerek eltávolodhatnak a cégtől. A fentiektől egyszerűbb esetekben (belső lopások felderítése, belső csalások - visszaélések felderítése, összejátszás beszállítókkal, egyedi kedvezmények szabályellenes felhasználása, selejtáruval - adományokkal történő visszaélések...) vagy megelőzés céllal is igénybe vehető magánnyomozási szolgáltatásunk, mely hatékonyan összeköthető különböző veszteségforrás kutatási – elemzési feladatokkal a leltárhiányok csökkentése érdekében. Eseti vagy folyamatos magánnyomozási feladatok ellátásával kapcsolatban kérem érdeklődjön elérhetőségeinken!

Probléma a vásárlói lopás?
Szolgáltatásaink között bizonyára megtaláljuk az Önnek megfelelő konstrukciót a garantált eredmények elérése érdekében!

Probléma a dolgozói lopás?
Szolgáltatásaink által garantáljuk Önnek is a dolgozói lopások felszámolását! Várjuk jelentkezését!

Magas a leltárhiány?
Ismeretlen az üzleti veszteségek forrása?
A kiskereskedelmi - retail szektorra specializálódott szakembereink által garantáljuk a siket! Csökkentse az ismeretlen eredetű leltárhiányt, növelje nyereségét velünk! Várjuk jelentkezését!

Figyelmetlenek a pénztárosai?
Szeretné megelőzni a pénztári visszaéléseket?
Tisztelettel várjuk jelentkezését, hogy a kiskereskedelmi károk - leltárhiányok, lopások és visszaélések felderítésére szakosodott veszteségforráselemző csapatunk az Ön üzletében bizonyítsa szakmai rátermettségét.

Ellenőrzés? Dokumentálás?
Leltározás?
Várjuk megkeresését, hogy külsős szolgáltatóként az Ön kiskereskedelmi üzletében is plusz adatokkal támasszuk alá a belső folyamatinak megfelelőségét, hatékonyságát.



Külső és belső lopási problémák?
Biztonsági megoldások?
Komjplex biztonsági - megelőző szolgáltatásokkal várjuk az Ön megrendelését. Komplex élőerős, vagyonvédelmi, áruházi rendészeti, virtuális őrzési és biztonságtechnikai szolgáltatásainkka garantáljuk az Ön sikerét a retail szektorban.